giowanna Trådstartare 2 Mar 2005 #21 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Idag fyller valparna 1 vecka!!! Bara sju veckor kvar nu, två tills vi ska hälsa på!! Men jag tycker det går lite långsamt! Kommer snart nya bilder!
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Idag fyller valparna 1 vecka!!! Bara sju veckor kvar nu, två tills vi ska hälsa på!! Men jag tycker det går lite långsamt! Kommer snart nya bilder!
kpist 2 Mar 2005 #22 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Oj vad tiden går! Har du kommit fram till något namn än? Såg att jag inte lämnat några förslag...
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Oj vad tiden går! Har du kommit fram till något namn än? Såg att jag inte lämnat några förslag...
giowanna Trådstartare 2 Mar 2005 #23 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Tja, vi är inte riktigt säkra, men något åt detta hållet: Admirable Arnold (Arne på engelska)
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Tja, vi är inte riktigt säkra, men något åt detta hållet: Admirable Arnold (Arne på engelska)
giowanna Trådstartare 4 Mar 2005 #26 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Mmmm, tar JÄÄÄÄÄÄTTE-lååååååång tid!! Men det ska nog bli värt väntan, det är jag säker på! Han kommer kallas Arne, tror jag, men kanske Arnold av vissa,som gillar Arnold, filmstjärnan... Längtar!!
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Mmmm, tar JÄÄÄÄÄÄTTE-lååååååång tid!! Men det ska nog bli värt väntan, det är jag säker på! Han kommer kallas Arne, tror jag, men kanske Arnold av vissa,som gillar Arnold, filmstjärnan... Längtar!!
giowanna Trådstartare 4 Mar 2005 #27 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Det finns nya bilder på valparna när de är en vecka gammla. Kolla hemsidan: www.bellocean.com
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Det finns nya bilder på valparna när de är en vecka gammla. Kolla hemsidan: www.bellocean.com
giowanna Trådstartare 6 Mar 2005 #29 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Här kommer en bil på tröjan som jag stickar till Arne, inte riktigt klar, men snart! Kommentarer?
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Här kommer en bil på tröjan som jag stickar till Arne, inte riktigt klar, men snart! Kommentarer?
Ferrari 6 Mar 2005 #30 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Jättefin... Den klär honom säkert jättebra... Men man ser ju inte helheten när ingen hund har den på sig! Men fin...
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Jättefin... Den klär honom säkert jättebra... Men man ser ju inte helheten när ingen hund har den på sig! Men fin...
giowanna Trådstartare 7 Mar 2005 #31 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Tackar, tackar! Snart är vlaprna två veckor gamla, och ska snart öppna sina små ögon, och få tillgång till hörsel! Få ta del av vår värld! Om det nu är en skrämmande, eller spännande känsla vet jag inte...
Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Tackar, tackar! Snart är vlaprna två veckor gamla, och ska snart öppna sina små ögon, och få tillgång till hörsel! Få ta del av vår värld! Om det nu är en skrämmande, eller spännande känsla vet jag inte...
Ferrari 7 Mar 2005 #32 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Vad spännande! Är ju avundsjuk! Vill också ha en liten vappe...
giowanna Trådstartare 8 Mar 2005 #33 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Ja, nu, om 8 dagar, ska jag få hälsa på dem! Underbart!
Ferrari 8 Mar 2005 #35 Sv: NU ÄNTLIGEN! om 8 veckor.... Ska du ha hanen nummer 1?? Eftersom du visade en bild på honom??