Nu är det nog dags-ridstövlar *hjälp*

Sv: Nu är det nog dags-ridstövlar *hjälp*

Nikkis skrev:
oki..får väl ta å kolla upp det då:)

har du möjligtvis ngn bild å dina eller??

Det är väl dem som jag la in bild på tidigare i tråden?? :D Granngården säljer väl MH?
HighCaliberLadies.png

haha juste!! :o

men vad kostar dom dära stigbyglarna till dom stövlarna då?:angel:

Kolla på www.mountainhorse.se där kan du hitta alla återförsäljare. Jag hittad t ex lyckås ridsport på nätet, de tar 2245:- för stöveln och 698:- för stigbygeln. Jag ska börja spara... :d

jag kollade också på lyckas ridsport, härligt pris på dem :)
om du inte har lust att fixa så mkt pengar till stigbyglarna kan du istället bara köpa inläggen, de går väl för hundralappen på horze.com.

Jenny1 skrev:
*kl*
Jag tycker Mountain Horse nya är snygga!
HighCaliberLadies.png

Har dock inte provat dem men jag har deras "high rider" och de är supersköna!

jag har också sådana stövlar och dom är grymt sköna. Nypris 1,600 på grangården för fyra år sedan. rider i dom än i dag o dom funkar kanon, lite slitna på insidan, (den ytan som ligger mot kåpan på sadeln) men det tycker ja är helt ok för att vara det priset och varit runt i landet på hopptävlingar i fyra år !

kan man bara köpa inläggen? trodde inte att det gick!! :idea:

har ju redan 3 par olika stigbyglar,men har bara 2 sadlar...PLUS att ja ska inköpa en tredje sadel nu till hösten så det skulle bli svindyrt om man köpte 3 nya stigbyglar till dom stövlarna liksom.... :cool:

men gud vad bra att man bara kan köpa inlägg då!!
ska kika närmare på det faktiskt...
hittade ett par andra snygga ridstövlar inne på horze...får se vilka det blir bara:angel:

oki men de e ju skit bra att dom håller!:)

det enda jag tycker är fult på dom skorna är snörningen där fram....passar inte riktigt till...:cool:

nej snörning ska det vara :D

när jag ändå inte rider alla dagar i veckan kommer dom nog hålla ett tag... ett plus är ju att det är ganska bra utbud på storlekar när jag har ankfötter och jättesmala vader :D

nja just den kombinationen passade inte..
snörning kan vara fint på en annan typ/modell av stövel...men det passade inte riktigt just den stöveln-den är liksom för "grov" för det....snörningen ska vara på mer eleganta "släta" stövlar..om du förstår vad jag menar?:D

lollipopocoaster skrev:
nej snörning ska det vara :D

nja på vissa modeller kan det vara snyggt..men som sagt-inte på denna stöveltyp..den är för grov för det..passar liksom inte ihop:smirk:

Treadstone stöveln ser PRECIS ut som de andra stövlarna av högre pris, förstår inte vad du snackar om?

Sorbe skrev:
Då har du inte dem, de kom för ett år sen!

Antar att hon menar att det är "High rider" hon har, jag skrev det under bilden, att jag har sådana.. :idea:

Sorbe skrev:
Mmm, jag tänkte på bilden! ;)
Jag gjorde också det först, eftersom det liksom är bilden man ser och tänkte göra ett likadant inlägg som du! ;) Men sen såg jag att hon skrivit jag har också såna stövlar och då gick det upp ett ljus!:idea:

Hahaha.

Lite irriterande faktiskt när folk inte tar bort det de inte ska kommentera i citaten. HATAR speciellt när folk citerar ett inlägg med typ tio bilder för att skriva "söt häst".

Sorbe skrev:
Hahaha.

Lite irriterande faktiskt när folk inte tar bort det de inte ska kommentera i citaten. HATAR speciellt när folk citerar ett inlägg med typ tio bilder för att skriva "söt häst".

:bow: :bow: :bow: Håller med! Fast det är också rätt irriterande när folk kommenterar något utan att ta med vad det är de kommenterar, eller skriver så man fattar vad de kommenterar... Särskilt om det är flera inlägg emellan....

Jo, fast det är iof enklare att ta reda på vilket inlägg de tagit reda på! ;)

"Svar på Sv: Nu är det nog dags-ridstövlar... av Sorbe"
Bara klicka på "Sv:" ;)

Liknande trådar

D
Utrustning Snart är det dags att byta ut ridskorna och shortshapsen jag investerade i när jag började rida för två år sedan och jag har nu fått för...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: buu17
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 988
Senast: Salinero
·
B
Utrustning Hejsan. Jag ska beställa nya ridstövlar och skulle behöva lite hjälp. Jag är en shortchapstjej så jag har ingen koll på ridstövlar alls...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Buddahn
·
R
Utrustning Hallojsan Min första tråd här, som ni kanske ser. Jag känner att jag är ute på okänd mark lite här, men är ändå tacksam för all hjälp...
Svar
13
· Visningar
2 447
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka