Nu är det nog dags-ridstövlar *hjälp*

Sv: Nu är det nog dags-ridstövlar *hjälp*

Jag hade ett par MH sportive high rider, snygga vad dom, folk på buke undrade vad det var för märke på dom :D

Inte den bästa kvalitén kanske..

Sorbe skrev:
Jo, fast det är iof enklare att ta reda på vilket inlägg de tagit reda på! ;)

"Svar på Sv: Nu är det nog dags-ridstövlar... av Sorbe"
Bara klicka på "Sv:" ;)

Det vet jag, men det blir jobbigt tycker jag när det inlägg de svarat på ligger längre bak, för då öppnas ett nytt fönster, i alla fall i min dator, och den sidan ska laddas ner där... Irriterande, enklare då om man citerar det man svarar på! :D

Tyvärr så är min erfarenhet av MH inte speciellt bra. Jag har haft en tidigare variant av de stövlarna du visar och de började spricka redan efter första året (smörjde de med bra produkter, men det hjälpte inte). Efter 1,5 år så var det sprickor i de och efter 2 år rejäla hål. Problemet var att de inte höll där de böjdes i stigbygeln och när man gick.

Min kompis hade samma problem med hennes vinterkängor från MH. De gick sönder på liknande sett och även de efter 1,5-2 år.

Vet ej om deras nya stövlar är bättre dock.

Jag har ett par MH high rider som jag köpte på Globen-tävlingarna för en tusenlapp för hmmmm... kan det vara tre år sedan? Minst.. De är hela och fina fortfarande! Och jag är urdålig på att göra rent och smörja dem, men de har hållt bra. Jag är supernöjd med dem!!! Mjuka och fina och sitter bra.

Den kommer utan snörning till vintern....

Jag har MH Sportive High rider..supersköna! Nätta att röra sig i och väldigt mjuka och sköna! Sitter som gjutet runt fot och ben, utan att för den delen kosta skjortan!

Liknande trådar

D
Utrustning Snart är det dags att byta ut ridskorna och shortshapsen jag investerade i när jag började rida för två år sedan och jag har nu fått för...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: buu17
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 988
Senast: Salinero
·
B
Utrustning Hejsan. Jag ska beställa nya ridstövlar och skulle behöva lite hjälp. Jag är en shortchapstjej så jag har ingen koll på ridstövlar alls...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Buddahn
·
R
Utrustning Hallojsan Min första tråd här, som ni kanske ser. Jag känner att jag är ute på okänd mark lite här, men är ändå tacksam för all hjälp...
Svar
13
· Visningar
2 447
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka