Nu är det nog!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Magdalena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 3 779
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu är det nog!

Magdalena skrev:
Jag måste ha den mest nonchalanta BVC-sköterskan nånsin. Ingen har frågat huruvida jag ammar eller inte! Och inte har jag tänkt på att säga nåt om det heller.

Herre jisses och jag fick skäll för att jag inte ammade när elin var på ett års kontroll... Det var en helt ny BVC sköterska som tydligen inte hade orkat läsa journalen där det klart och tydligt stod om mina försök med ammning och hur jag hade fått lov att del amma osv... Hon gick på säkert en kvart om hur bra det var med ammning och tänkte jag inte på barnets bästa... Då kände jag mig helt ner tryckt och fullständigt värdelös som mamma...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 075
Senast: Amha
·
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 734
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka