Nu är han äntligen hemma

Ela

Trådstartare
min lilla Dino

1272138918_resized.gif

1272138981_resized.jpg

1272139255_resized.jpg

1272139502_resized.jpg

Visst är han söt :love:

Sv: Nu är han äntligen hemma

Grattis ELA. Han är helt ljuvlig:love:

Har föresten två små Akitas med mamma och pappa på samma gata som mig. Ser helt underbart ut när hela familjen Akita är ute och går. Tyvärr var det visst något ögonfel på valpisarna:cry:

Men gud... han ser ut som en nallebjörn - så himla söt med den svarta masken :)!

Tack allesamman :bow:

Han är jättemysig och väldigt lugn och trygg. Han är lite mer beroende (än så länge) än vad tiken var när hon var liten så han verkar lite enklare att jobba med.

Det borde vara straffbart att lägga upp så söta bilder här. man blir ju rent valpsjuk på en gång.

Helt bedårande söt är han i alla fall.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 713
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 124
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 035
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31