Nu är hon utlånad...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Cinzano
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 735
C

Cinzano

... och det känns ganska bra trots allt, även om jag saknar min snoisa så inser jag mina begränsningar när det gäller detta energipaket som kräver massor av tid. Min son saknar henne eftersom de var så bra lekkamrater, men jag får försöka bortse från det. Foglossningarna skriker när jag rör mej, tröttheten värker i hela kroppen så just nu känns allt lite lättare, men visst saknar jag lilla Moa

Visst saknar man sitt djur även om man vet att man gjort rätt och att djuret får det bra.
Går inte att hjälpa.
Låter som du gjort helt rätt och jag hoppas du blir bättre snart. :)
Mvh Diabetikern

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 579
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
663
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka