Nu är jag nöjd med täcket!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LuddeLump
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 657
L

LuddeLump

Måste bara tala om att mitt regntäcke från exlusiv webshop funkar jättebra nu. Jag skrev ju att täcket var blött på insidan första gången det användes, men det har inte hänt sen dess. Lite grann i kanterna har det varit blött, men inte alls som första gången. Konstigt :confused:, men bra så klart. Så jag tycker nu att jag fått ett jättebra täcke för pengarna, 695 kr. Sitter perfekt, snyggt och verkar väldigt slitstarkt.

Skönt.

Fick köpa 2 täcken utav min kompis (använda ca 5 ggr) De passade min häst som handen i handsken. Varma, fina och håller sig torrt. Kommer ej ihåg namnen på dem. Men bra är de. Ett stalltäcke och ett lite varmare regntäcke. :D
Bra med kompisar. :D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 031
Senast: lizzie
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 841
Senast: Emine
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 436
Senast: alazzi
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 405
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Valp med diarré?
  • Hönstråden II