Nu blir det snip-snip!

Holger

Trådstartare
Lilla Grålles stenar ryker i morgon bitti. Hans "storebror" åker med för en allmän check-up eftersom han är så sur. Vi hoppas att allt går bra och att vi hädanefter får en lugn tillvaro i stugan! Tack alla för stöd och support!!!!!
 
Sv: Nu blir det snip-snip!

Grålle jublar idag!!! Jag vaknade inatt av att min ena trumhinna sa upp sig, aj.
Så han fick uppskov till nästa vecka, han är inte det minsta ledsen för det!!
 
Sv: Nu blir det snip-snip!

Klockan 8 i morse klev vi in till veterinären, 9.30 anlände vi till hemmet igen!
Grållisen leker och far precis som om ingenting har hänt. Glufsade i sig en sen frukost när han var helt klar ca kl 11.
Kastrerad, chippad och vaccinerad.
Hans "kompis" charmade veterinären totalt med sitt perfekta uppträdande, sina klarblå ögon och spann så hon fick blåsa honom i nosen för att kunna höra hjärtat......Han var 100% OK, fick en uppfriskande vaccination och fick därefter lugnt och stilla vänta på lillen. Han blev vääldigt trött av denna utflykt och sover som om det var han som var åtgärdad!

Nu hoppas vi och tror att lugnet lägger sig så småningom. Pojkarna blir nog kompisar till slut!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 907
Senast: Mkb
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 135
Senast: Migo
·
Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här...
2
Svar
38
· Visningar
4 671
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp