Nu blir jag less!

K

KaZa

Nu har jag letat och letat, men hittar ingen information alls.
Jag har precis gått klart en utbildning där läraren äger x antal hundar, varav en är en Kambonjan. Skulle mer än gärna läsa mer om denna ras då den är ganska speciell. Någon som vet var jag kan hitta information?

Har letat överallt, tror jag! :crazy:
 
Är det inte en Cambodian Ridge Back eller en kambodjansk spets som du far efter?
 
Mycket möjligt, kan du berätta mer eller tipsa om någon sida? :)
 
Cambodian Ridge Back är det ett annat namn för Thai Ridge Back?
 
Tyvärr, jag vet egentligen ingenting om de raserna... jag vet bara att de finns :)
 
Ingen aning, tyvärr

Jag har mest koll på våra vanliga bruksraser och framför allt belgare, men jag är långt från någon expert
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
30
· Visningar
1 502
Senast: sasmal
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
850
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 765
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp