Nu blir jag less!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare KaZa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 639
K

KaZa

Nu har jag letat och letat, men hittar ingen information alls.
Jag har precis gått klart en utbildning där läraren äger x antal hundar, varav en är en Kambonjan. Skulle mer än gärna läsa mer om denna ras då den är ganska speciell. Någon som vet var jag kan hitta information?

Har letat överallt, tror jag! :crazy:

Är det inte en Cambodian Ridge Back eller en kambodjansk spets som du far efter?

Tyvärr, jag vet egentligen ingenting om de raserna... jag vet bara att de finns :)

Ingen aning, tyvärr

Jag har mest koll på våra vanliga bruksraser och framför allt belgare, men jag är långt från någon expert

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 599
Senast: lilstar
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 609
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Sytråden del 4
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur