Nu går hon :)

Mynta2

Trådstartare
10 steg kan hon gå ( 10 mån i torsdags), och det gör hon flera gånger/dag. Ha ha, vad kul det är. Från 2 steg i september, sen hände inte mycket, men på 1 vecka: 3-7-10 steg..bara sådär. Vad roliga dom ser ut när dom går många steg. Bredbent med armarna rätt ut :). Snart springer hon väl, så man får extra mycket att göra * ha ha*. Snacka om att dom utvecklas i raketfart...knappt man hänger med.

Sv: Nu går hon :)

Vad roligt :D
Det har gått fort för mina kompisars döttrar också att börja gå (oxå kring 9-10 mån ålder) jag är ganska nöjd med att Rasmus fortfarande kryper, än så länge är jag snabbare än honom ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Badger
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 900
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 170
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 548
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V