Nu har jag varit på utställning..

movi

Trådstartare
och det gick bra tycker jag, ett 1:a pris,ett Hederspris,ett BIR och BIG-3a ! Bilder kan jag lägga upp i morgon,datror är himla seg nu,så ska jag ladda upp u,så är jag färdig imorrn..:eek:

Sv: Nu har jag varit på utställning..

och det gick bra tycker jag, ett 1:a pris,ett Hederspris,ett BIR och BIG-3a ! Bilder kan jag lägga upp i morgon,datror är himla seg nu,så ska jag ladda upp u,så är jag färdig imorrn..:eek:

Grattis vad roligt :)
Var var det någonstans?

Var i Eskilstuna,Eskilstuna lokala kennelklubb

Det är så kul när det går bra ju! Mamma ställde våran flat-tik igår och hon blev 4:a i valpklassen! de trodde vi inte!:d

Vad kul! Var ni på sundbyholm? Jag kollade in även flattarna,då mi dotter ställde sin 2åriga tik!
Om ni var där,vilken var din?
Pratate med en jättetrevlig tjej där med en flatt-valp..

Senast ändrad:

Vad kul:D

Och jag tycker hon är sjukt snygg:love: och då har jag aldrig gillat risensch..... hur det nu stavas.;)

Verkligen roligt när det går så bra:love:

Har sagt det förut och säger det igen, hon är så otroligt fin och jag är jätte kär :love:

Vad kul! Var ni på sundbyholm? Jag kollade in även flattarna,då mi dotter ställde sin 2åriga tik!
Om ni var där,vilken var din?
Pratate med en jättetrevlig tjej där med en flatt-valp..

Jag var I Jälla ridhus i uppsala,de var en inofficiell utst. med bara flattar,lagom att bör ja med!

Det kunde ha varit jag som var den där tjejen!:angel::p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
854
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 591
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 484
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka