Bukefalos 28 år!

Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Mli

Trådstartare
Jag måste bara få visa bilder på min nya hund Elvis! Efter mycket velande fram och tillbaka så kom han äntligen hem till oss igår. Allt har gått jättebra och han och Ådi har verkligen funnit varandra.

8433_160203392379_707712379_2633157_1562943_n.jpg



8433_160203372379_707712379_2633156_7593614_n.jpg
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Vad kul med ny vovve, jag har också en Elvis :).

Är han korsning typ lancashire heeler/dvärgpinscher eller vad är det för raser i honom?
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Det är en chi/tax :)

(Den andra är en chi/pap)
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Vilken otroligt lyckad blandning utseendetmässigt!
Lycka till med nya hunden! :)
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Det var nog de största trattofoner jag sett på ett så litet huvud! Himmel så söt! :love:
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

*kl*

Tack :)
Det är en väldigt spännande korsning det må jag säga.. Han har verkligen gigantiska öron och de står nästintill alltid rakt ut. Min lilla fladdermus :love:
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Vilken liten sötnos! Ålder? Eller rättare sagt; kommer han att växa i de där parabolerna? :D
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Han är snart 7 månader så han är rätt så färdig i storlek, parabolerna är nog här för att stanna :D
 
Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Då kan han i alla fall inte skylla på att han inte hör........
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
25
· Visningar
1 603
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 356
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp