Nu vill jag veta ALLT...

Sv: Nu vill jag veta ALLT...

Börjes
Reflexgrimma
Svansfläta i silver
Flugtäcke
FTE bakbensskydd (läder)

Sjöhagen Wear
Lädergrimskaft m kedja
Dubbelsydda stigläder

Utländsk
Grått schabrak m brodyr

Caballo's Hästsport
Brodyr på egen/medtagen väst
Bricka m gravyr

Hästshopen i Halmstad
Oxin damasker (läder)
Rundsytt träns (vet ej märke, men riktigt bra läder! :love: )
Tyglar (vet ej märke, men riktigt bra läder!)
MH Rimfrost rider II
Tävlingsskjorta

Nordpost”Hink” som rymmer ca 40 l. Tillverkad i mjuk, böjlig plast för att t.ex. vara svårt för hästen att ha sönder.

Kommer ej ihåg vart jag köpte den, men jag köpte även en Horka ridhjälm.

Sen kan jag ha glömt något... :angel:

Kommer inte ihåg alla affärer men ett par rediga fynd gjorde jag allt!

• Mountainhorse jacka, pasofino tror jag den heter 299:- (ord. 798!)
• Equipage ridvantar, bruna 119:-
• Mountainhorse, protective jodphur: 600:- (!!!)
• Chaps, inget känt märke, skitsnygga för 299:-
• Fodrad fleecejacka 150:-
• Ridsport, det vanliga numret + specialen.

Och jag vann en balkniv och ett nummer av stallmagasinet på det dära kunskapstestet fast jag hade ett par fel :P

visserligen e mässan slut nu men kan fylla på ändå :smirk:

Träns med pullarnos grimma + tyglar och bett för 400:-
Schabrak vitt med gråkant och vittt och grått snöre runt :love: 250:-
Vinröda transport skydd 450:- :d passar till vinröda fleectäcket som köptes förra året
Norton senskydd (likadana som Cartago) fram och bak 390:-
2 olika 4 pac lindor vita och ljusblå 100:- st
sadelgjord med magplatta 475 eller nått sånt:confused:
Godissten morot 50:- (redan slut :mad: :angel: )
Glitter spay 75:-

Så nu e hästen hjätte snygg på tävlings platsen på söndag med alla nya blänkande saker :D :bump:

JAg är ju i vanliga fall total shopoholic men som vanligt när jag kommer till en mässa så blir jag helt dålig på att handla. Visst såg jag fina saker men jag vet inte... Blir liksom mätt på det innan jag börjat. Skönt det- för kontot iaf. Hahaha.
Tittade på Dyons tränspåsar men de fick man inte köpa utan att köpa träns... Behöver inte fler träns, iaf inte just nu...
Dyons ylletäcke tittade jag också på men tycker inte att det var värt pengarna. Kanske var det värt 600:- men resten var klart namnet. Lite häftigt men tunnt och ett ganska opåkostat täcke. Tex bara 1 snodd. (Jämför RG, scarpati mfl.) Scarpati kostar ju ändå bara 750:- mer... och då kan man få betydligt fler färger, dyons fanns bara blått- och inom ett halvår har "alla" det.
Vad mer tittade jag på. En rosa Mustoväst- mkt sugen men handlade aldrig. Passar ju inte till speciellt mkt i min gardrob. Haha. Får väl bli en ljusblå istället... Ska bara hitta det nu då...
Letade efter en HGgraman med läderrep men det fanns inte. Skulle köpa en Prestigemagplatta till en kompis. Fanns ej...

Men jag handlade 3 plattor att sätta i tränspåsarna. 2 till mig och en till systern. Min ena sitter nu som på namnskylt på mitt Dyonlädergrimskaft som jag ändå aldrig vågar använda...
Sedan köpte jag ett par eurostarridbyxor för 200:-. FYND!!!
Sedan handlade jag inte mer... Otroligt... Men med tanke på vad vi gjorde av med i baren var det lika bra det... *ler*

fauvette skrev:
johanna heter jag.. jobbar lite där på top rider ibland. ;p

Jag köpte oxå mitt RG-shabrak där! Montern hette Top nånting o hade mkt rött! :)
Se bild tidigare i tråden! När jag köpte mitt va det en "äldre" o 2 tjejer där tror jag ;)

piggis_83 skrev:
Jag köpte oxå mitt RG-shabrak där! Montern hette Top nånting o hade mkt rött! :)
Se bild tidigare i tråden! När jag köpte mitt va det en "äldre" o 2 tjejer där tror jag ;)

oh ser man på :) jaa.. Top Rider heter vi.
ja! det schabraket köpte du av oss :)

jaha, ja var o pratade med er om ett set men det fanns inte men ni skulle komma upp med en hemsida snart va?? hur får man ett sånt drömjobb? ;) haha

Jag är väldigt nöjd med mina inköp köpte bl a en longergjord, körtömmar, körpisk, distansträns (nylon) sådant man kan knäppa av bettet på, schabrak. Minns inte alla ställen jag handlade på. Det var ju inte heller så att alla ställen hade namn, eller så missade jag det helt (kollade mest på sakerna :D )

Har tyvärr inga bilder men det blev ett regntäcke,vet ej märke,med fleecefoder 499:-,brunt pullarträns Frank Baines 900:-,bruna tyglar 150:-,3-delat bett 299:- och shortchaps från equipage 299:-. Är väldigt nöjd med alla inköp!:love: Just det ja,det blev 2 skyltar oxå,en som det står fikarum på och en som det står sadelkammare på.

Någon som vet om Pikeurkepsen finns att köpa från någon (helst svensk..) internetsida?

Jag köpte ett westernträns, westerntyglar, Parellirep, cowboyhatt. Och en massa lotter! :)

dolce__g skrev:
jaha, ja var o pratade med er om ett set men det fanns inte men ni skulle komma upp med en hemsida snart va?? hur får man ett sånt drömjobb? ;) haha

jaa det stämmer men man kommer nog inte kunna beställa shabrak därifrån inom närmsta framtiden tyvärr. bara sadlar/utrustning etc.
haha, man har tur typ ;p;)

var där o shoppade till döttrarna:)

köpte lite täcken från domani
beställde även en sadel :o en cwd.. tror det blir riktigt bra. har kollat in dom länge!
köpte lite småsaker också, fick räcka så.

ooh så fina saker alla köpt :love:

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 656
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
678
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈