Nummarlappar

fallon

Trådstartare
Vart kan man köpa nummerlappar för fästning i tränset? Alltså inte nummerlappar som sätts på ryttaren vid fälttävlan. jag har sett att Hööks har, men de var tillfälligt slut.

Sv: Nummarlappar

Finns val pa varenda hastsportaffar? Sen beror det ju pa om du vill ha med kardborrknappning eller gummiband.

Jag tycker att jag ser dom i varenda hästaffär! Om du menar en sån liten rund som man fäster med gummiband. Sen kan du säkert hitta andra varianter där du fäster med piprensare/säkerhetsnål, men gummibandsvarianten borde absolut inte vara något problem att hitta!

Tack för svar! Frägeställningen är ny för mig nämligen och jag bor långt ifrån hästäffärer. Sällan inne o shoppar:-) I den gren jag tävlar tillhandahåller arr. nummer lappar. Men nu ska jag ställa ut ponnyn och enl proppen ska man hålla sig med egen nummerlapp.

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: Blyger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: Ajda
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
332
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka