Här är min 92:a. Fick just den här bilden av en kompis så jag måste bara visa honom. Min stora kärlek.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen känslan som Ni beskriver. Hittar man en häst som gör det enkelt och samtidigt förbannat roligt i princip varje pass så blir livet som hästbrud sååå mycket bättre.
Elias sa för ett tag sedan här hemma att han aldrig hört mig klaga över Julia efter ett ridpass vilket hände alldeles för ofta förr.
![]()
Kul med en tråd för alla hästarDet är väl snart bara Rivica o Loppan som har rätt ålder
Roligt att du har fått hem den gamle igen. Såg att Maria rider din gamla vita.
Nu tar jag semester en vecka o åker till Kreta. Ska bli så skönt då jag inte har varit riktigt ledig på hela sommaren.
Ja enkelt och enkelt kan jag nog inte kalla det.. Tävlingen gjorde han enkelt men träningen har varit allt annat än enkel, iallafall hoppningen fy fan så sjukt tittig.. terrängträningen har väl nästan alltid gått smidigt men det är hemskt när man ska träna banhoppning. Går knappt att hoppa hemma då han nitar och tvärvänder.. sista gången innan jag åkte till skåne fick jag faktiskt rappa till honom rejält ett par ggr. Det har varit en stor miss i planeringen att våran klubb fick kvarka och alla payandjump blivit inställda .. suck. Gillar inte Årekärr alls.. så jävla trångt på parkeringen och det finns ingen som helst plats att vända på .. inte lätt med min stora bil och mitt långa släp så jag undviker helst att åka dit.
Min gris-häst och Gaias också tror jag väl? Ja, min vet jag ju..![]()
@fio Vad fina bilder på 92:an!
Härligt med blandningen i tråden från 92-15. @SkorpSmulan har också en 06.
![]()
Varit och tränat med 07:an i förmiddags och det var en riktig genomkörare! Roligt men jobbigt och varför blir det bara svårare att rida ju längre man håller på
???
Idag var det fokus på form, alltså att verkligen få henne på bakbenen.
Jag blir ibland snabb att korrigera med händerna och tex vilja "lyfta" upp henne när hon dyker eller blir framtung och sen bli kvar och bära med kort hals, släppt rygg och bakben i Haparanda som resultat men fick mig en välbehövlig åthuvning.
Blir ett likadant pass på fredag..
@fio Vad fina bilder på 92:an!
Härligt med blandningen i tråden från 92-15. @SkorpSmulan har också en 06.
![]()
Varit och tränat med 07:an i förmiddags och det var en riktig genomkörare! Roligt men jobbigt och varför blir det bara svårare att rida ju längre man håller på
???
Idag var det fokus på form, alltså att verkligen få henne på bakbenen.
Jag blir ibland snabb att korrigera med händerna och tex vilja "lyfta" upp henne när hon dyker eller blir framtung och sen bli kvar och bära med kort hals, släppt rygg och bakben i Haparanda som resultat men fick mig en välbehövlig åthuvning.
Blir ett likadant pass på fredag..
Åh nej!Här händer inget... alla mina sadlar är stulna.. jag kommer aldrig hitta lika bra sadlar igen![]()
Usch vad jag blir jäkla trött på att man inte kan lära sig skilja på mitt och dittHär händer inget... alla mina sadlar är stulna.. jag kommer aldrig hitta lika bra sadlar igen![]()