Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Maui..jag gillar hårda tag..Nä men det var väl typ det min behövde också och gärna några lastbilar med Paddex eller nå´t eller iallafall, stenmjöl kanske.. Den är bedrövlig. Min är för mjuk och med undanglidande grus/sand och lite för hård på vissa..
Å, vad snällt @fio. Jag funderar. Kan iallafall inte lägga det ens på denna sidan året men har du inte superbråttom och det finns möjlighet att prova så..
Sen gillar jag mina supreme från M-H även om det är "ickedressyrig" snörning på för jag har även höga vrister och breda fötter..
Så bra @fio!
Idag funderade jag på om dom missat någon vaccination lr nå´t på mig som liten.
Alltså seriöst, en fredag eftermiddag, halvstorm och regnar småspik och jag äntrar hästryggen..hmm.
Var lite oense i början och hon sparkade bakut, vet inte om det var mot skänkeln eller för att hon inte gillade det regntunga ländtäcket men jag tänkte att jag fortsätter men lullar runt i galopp i lite låg form mm. Vädret blev lite stabilare och så småningom pållan med som var riktigt trevlig så idag kändes det mer till nytta.
Det funkar säkert man kan väl ta det lite lugnare bara. Eller så får hon låna den andra ett pass eller är det hoppning?Alltså @happyrider, han är så himla vacker! Roligt att det funkar för dottern.
Idag var jag klokare, eller latare eller mindre ambitiös.. Var och hämtade en rejäl kärra kutter mm men hade ingen lust att rida sen.
Vår klubb ska ha ut en duktig ft-tränare i december ( J-L ), hade varit kul för Loppan och dottern men vet inte om hon är såpass så hon kan gå två pass. Synd..![]()
Det funkar säkert man kan väl ta det lite lugnare bara. Eller så får hon låna den andra ett pass eller är det hoppning?
Apropå tråkigheter så dog min pappa igår. Han var inte sjuk utan bara gammal 87 år. Gick o la sig efter maten o vaknade inte mer. Känns ju väldigt konstigt. Både oväntat men ändå inte.
Vi reser bort ändå för mamma tyckte vi skulle. Får ta hand om henne när vi kommer hem. Nu kommer ju ändå alla hennes vänner för att beklaga sorgen.
Beklagar sorgen @Maui.
Men klart ni ska åka, ja. Har din mor ett rikt socialt liv så blir det ofta mer intensivt i början och då finns du där senare. Då behövs det bättre egentligen också..
Ang träningen så får vi se. Bara det att jag tycker den ryttaren verkar bra. Men jag vet inte om hon är såpass..
Kan inte FT-biten. Om vi får ihop deltagare. Det knorrades att det låg fel i period men jag tycker ju det är kul när föreningen försöker om än i det lilla..