• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare saraac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 896
S

saraac

känner mig riktigt dum nu. Men hur vet man vilket nummer man ska ha på nummer lappen när man tävlar? Om vi säger att jag startar 6:a ska jag ha nr 6 på lappen då? :confused:

Sv: nummer?

På nr-lappen ska hästnumret stå. På tävlingen finns en hästförteckning där alla deltagande hästar står i bokstavsordning, det nr din häst har på listan ska du ha på lappen. Detta för att man ska veta vilken häst det är, startar du flera olika klasser har du ju olika startnr osv..
Hästnumret brukar stå inom parantes efter hästens namn på startlistan, eller längst ut i högerkanten.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
579
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 909
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka