Nummerbricka till utställning!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Labell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 778
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Labell

Nån som vet vart man kan köpa Nummerbricka till utställning,såna man sätter på tränset?! :bow:

Sv: Nummerbricka till utställning!

Brukar finnas i alla hästsportbutiker och ibland även på tävlingsplatsen.

Sv: Nummerbricka till utställning!

På utställning brukar man fortfarande ofta få låna nummerlapp mot depositionsavgift, eftersom man då ska ha två stycken. Åtminstone så har det varit så på de utställningar jag varit på, men de har varit glada om man haft egna. Jag är expert på att slarva bort dem så jag har ett lager hemma, därför kan jag ta med och ha på båda sidor även på utställning.

Som svar på frågan så brukar de finnas i de flesta ridsportaffärer, men även på typ EKO..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 351
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 269
Senast: Raderad medlem 149524
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 147
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
966
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?