A
Aeternum
Sv: Nummerlapp på vilken sida?
Man får ju inte vistas på tävlingsplatsen utan nummerlapp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
får 2? två nummerlappar? du får säkert ha två nummerlappar, men man får aldrig några, man måste köpa dem självFår man inte 2? När jag har haft nummerlappar så har vi alltid haft en på varje sida, det är jag helt säker på.
Och? Ha den i handen då.
Du har inte träffat de elaka överdomarna i SthlmJag har sett ryttare blivit riktigt utskällda när de promenixat omkring med häst utan nummerlapp.
Åh, har mamma varit i farten igen?![]()
Åh, har mamma varit i farten igen?
Hennes åsikt är rätt klar - om hästen kommer lös gör inte nummerlappen det enklare att identifiera den om den finns i handen på matte/husse.![]()
Hennes åsikt är rätt klar - om hästen kommer lös gör inte nummerlappen det enklare att identifiera den om den finns i handen på matte/husse.![]()
Ja en matte med nummerlapp i handen, håret på ända och vilt skrikande "Hille/Subban!!!"![]()
får 2? två nummerlappar? du får säkert ha två nummerlappar, men man får aldrig några, man måste köpa dem själv![]()
Jag har aldrig behövt köpa några, fått dem på plats och lämnat tillbaka dem innan man åkt hem... Och då har det varit två, en till varje sida.