JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ny ägare söks till ridskolan
(Bergslagsposten)
Styrelsen för Ljusnarsbergs Ryttarförening träffade i tisdags advokat Bengt Stridh, som utsetts till konkursförvaltare för den konkursade föreningen. Ännu är Narvgårdens framtid oklar, men ambitionen är att någon ridskoleverksamhet ska kunna återupptas till hösten.
http://www.bergslagsposten.se/koppberg/NY-AGARE-SOKS-TILL-RIDSKOL.html
Moderator
Kattbilder #10
Övr. Katt Seven hälsar att det hade passat bättre än den skiten matte har köpt. De funkar ju liksom inte, bara en av dom öppnar för henne 👿
MissFideli
4 minuter sedan
Svar: 626
Visningar: 33 330
Katt
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Violett har jag lite svårt att placera eftersom jag inte har haft henne så länge och hon fortfarande bantar. Jag som är van vid en så...
Lyan
7 minuter sedan
Svar: 31
Visningar: 1 170
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi fastnade i regnhaglet på vår promenad. Extremt missnöjd vavva som tvingades skita i ovädret - naken dessutom, jag som tänkte att vi...
geting
16 minuter sedan
Svar: 1 377
Visningar: 84 136
Hund
Brunstproblem?
Ridning Det kan ju skilja sig otroligt mycket mellan individer. Mitt sto behöver tillskott från tidig vår till sent in på hösten. Tar jag bort...
animalasia
2 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan De som redan bokat in provridning men funderade på att inte åka ändrade sig och ska nu provrida. Det är flera provridningar inbokade...
Habina
12 minuter sedan