Ny dator mailproblem!

Mysaan

Trådstartare
Nu har vi fått hem nya datorn och det är supertrevligt givetvis. Problemet nu är att man tydligen inte kan installera mer än 1 mailadress per användare. Gubben blir vansinnig om jag ska behöva 3 användare för att kunna kolla alla mina mail. Så finns det något sätt att kringgå detta?

Operativsystemet heter visst Vista om jag inte minns fel.

Sv: Ny dator mailproblem!

Det går, men nu sitter jag inte vid en Vista-burk och kommer inte riktigt ihåg hur man gör. Antar att du använder Windows Mail som mailklient? Öppna den, gå till Verktyg (tror jag) i menyraden och leta efter Konton. Där borde du kunna ställa in flera mailkonton.

Om jag inte minns helt fel. :p

ETA: Säkert helt fel, för det här var mitt 666:e inlägg. ;)

Sv: Ny dator mailproblem!

Tack för hjälpen det fungerade men nu undrar jag var jag hittar själva mailen som är skickade sedan.

Liknande trådar

Äldre J&?¤% S¤#/ Nån som är bra på konsumentköplagen? Kort sammanfattning av nedanstående: Jag vill ha en ny motsvarande produkt av Åf för...
Svar
18
· Visningar
1 245
Senast: Trott
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 198
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Jag kommer att använda den ganska mycket när jag är på resande fot, så att den inte väger för mycket är ett av huvudkraven, tror att...
Svar
7
· Visningar
2 902
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka