Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det ändå vore så... Han är +30. In. Leda honoessant dock att han erkände det sedan! Han hade ju kunnat säga annat, vad som hade varit bättre :laugh:

Kom på en annan sak som jag blev galen på. Han gick hela tiden ett halvt steg efter mig, så jag var tvungen att vrida mig om för att kunna se på honom. Något jag åtminstone gillar vid samtal. När jag vid tillfälle sänkte farten för att hamna bredvid, så sänkte han också takten. Han ville nog helt enkelt bara gå bakom, men jag förstår inte grejen där heller. Vad sjutton är vitsen med det?

Hahaha. ...han verkar ju gott skum!
Han kanske ville att du skulle gå i spetsen. .leda honom?
Han ville nog bli dominerad helt enkelt. Och som underlägsen tryckte han i buskarna innan för att samla mod :p

Det här med att ha olika behov/norm för hur mycket man ska/vill höras när man dejtar tycker jag är svårt. Får jag för lite feedback, sms/telefonsamtal/mail, så tröttnar jag (får jag för mycket är inte bra heller). Känns som om jag aktivt drar mig till killar som är rättkassa på att höra av sig och jag tycker det är väldigt jobbigt. Jag är ofta den som får höra av mig först och vem orkar vara drivande i det jämt?

Jag och dejten har inte hörts sen jag åkte från hans lägenhet igårmorse, innan han vaknat (jag skulle med ett flyg..) och jag funderar mycket på det. Han vet att jag är utomlands, men liksom, ett litet sms skulle väl inte vara så konstigt, typ "kom du med flyget okej?" Men inget. Har egentligen ons problem med att höra av mig, men vill inte hamna i rollen att jag är den som alltid driver på. Hur ska jag tänka/göra? Eller är han helt enkelt inte så intresserad?

Jag är skitdålig på att höra av mig. Måste bättra mig men jag skyller benhårt på att det var mitt senaste ex som "förstörde" mig då han inte ville att jag skulle höra av mig - han kände sig "jagad" då...

Vad jag menar i alla fall är att det verkligen inte behöver bero på ointresse. Jag tycker att du ska messa dejten och skriva att du tycker det var trevligt och att du tänker på honom. Om du nu gör det förstås. Men bara lite neutralt sådär och se vad responsen blir.

Det här med att ha olika behov/norm för hur mycket man ska/vill höras när man dejtar tycker jag är svårt. Får jag för lite feedback, sms/telefonsamtal/mail, så tröttnar jag (får jag för mycket är inte bra heller). Känns som om jag aktivt drar mig till killar som är rättkassa på att höra av sig och jag tycker det är väldigt jobbigt. Jag är ofta den som får höra av mig först och vem orkar vara drivande i det jämt?

Jag och dejten har inte hörts sen jag åkte från hans lägenhet igårmorse, innan han vaknat (jag skulle med ett flyg..) och jag funderar mycket på det. Han vet att jag är utomlands, men liksom, ett litet sms skulle väl inte vara så konstigt, typ "kom du med flyget okej?" Men inget. Har egentligen ons problem med att höra av mig, men vill inte hamna i rollen att jag är den som alltid driver på. Hur ska jag tänka/göra? Eller är han helt enkelt inte så intresserad?

Tycker du kan höra av dig och hälsa från din resedestination, tacka för senast och säga att det var trevligt.

Hej, får jag vara med på ett hörn? Jag har följt (nät-)dejtingtrådarna här i en halv evighet och varit sugen på att testa men inte gjort slag i saken förrän alldeles nyss då jag laddade upp en profil på HP. Nu blev jag helt nervös och tänkte kasta mig iväg till gymmet en stund medan jag väntar på att allt ska bli godkänt.

Hmmm, synd att jag inte kan svara NakenTomas... Lät ju lovande...:p

Måste säga att just nicken många har kan få mig att backa, men jag kanske är fördomsfull?
Och jo, jag är rätt öppen för mycket, men just konstiga nick går liksom bort...:crazy:
Såna nick, "NakenTomas", "mysigohård" mfl, går bort även för min del. Däremot kollar jag gärna en extra gång på profiler med fyndiga, humoristiska nick ;)

Om det ändå vore så... Han är +30. Intressant dock att han erkände det sedan! Han hade ju kunnat säga annat, vad som hade varit bättre :laugh:

Kom på en annan sak som jag blev galen på. Han gick hela tiden ett halvt steg efter mig, så jag var tvungen att vrida mig om för att kunna se på honom. Något jag åtminstone gillar vid samtal. När jag vid tillfälle sänkte farten för att hamna bredvid, så sänkte han också takten. Han ville nog helt enkelt bara gå bakom, men jag förstår inte grejen där heller. Vad sjutton är vitsen med det?
Ville kanske kolla in din rumpa... ;)

@Texaz , pratade igår med en annan Bukefalist som också fått meddelande från vår käre NakenTomas. Hon hade fått ett lite längre meddelande mitt var bara någon rad) och han verkar vara en rätt udda filur.

Natten har varit mycket god på Mötesplatsen.
Inte mindre än sex olika kvinnor har under vargtimmen (runt tre-fyra på morgonkvisten) besökt min profil.
Samtliga har ett mycket fördelaktigt utseende, samtliga är 31 (+/- 1) år gamla, samtliga söker stadigt sällskap i spannet 30-59 (+/- 1) år, samtliga är tobaks- och barnfria, samtliga är mellan 160-165 cm långa.

Och, ej att förglömma, samtliga talar oklanderlig svenska i brottsstycken på sin profil:
Jag söker män för relationer!Jag är en glad, positiv, romantisk kvinna!

Fast jag föredrar nog en mysig hemmakväll så man kan sitta och prata om allt mellan himmel och jord.

Du får gärna säga vad du tycker och vara rak, för jag vill ju veta vem du är och lyssna på vad du egentligen vill säga.

Hej Jag är en glad, positiv kvinna! Jag har mycket kärlek att ge!

Men min tid ä dyrbar, jag lever ett aktivt liv och har helt enkelt inte tid att slösa sjukt mycket tid på internet.

Finner jag ditt mejl intressant, så läser jag din presentation, så se till att ha fyllt i allt och beskrivit dig själv så väl som möjligt.

Ja, det är alltså sex fullständiga och avslutade presentationer ni nyss läst, inte ett av mig hopklippt potpurri.
Jag har precis ändrat min Facebookstatus till Känner mig påpassad.

by the way så fick jag för ett tag sen ett sms från en kille som fått fel nr
Typ
Hej , jag träffade dig på en kryssning för någon vecka sen o tyckte du var trevlig , vi bytte nr och hoppas jag hamnat rätt
Robin/2 meter

haha, vi skrev med varandra typ en vecka, han var från hudik o 42 år :D ...sen tyckte jag han skulle försöka hitta henne han verkligen leta efter , men det var lite kul

Blev också inspirerad av tråden och reggade mig på Mötesplatsen. Första mailet: "Puss"

Alltså, vad är fel med att börja en kontakt med hej?

Blev också inspirerad av tråden och reggade mig på Mötesplatsen. Första mailet: "Puss"

Alltså, vad är fel med att börja en kontakt med hej?

Hehehehe...... Ja det kan man undra.
Fan va kul detta med nätdejting är ändå nu när den här tråden finns :D

Ingen NakenTomas ännu?

Jag är ju nästan lite sugen på at joina er. Men jag vet i fasen, det tar ju sån energi och tid det där...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 679
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 953
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka