Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hehehehe...... Ja det kan man undra.
Fan va kul detta med nätdejting är ändå nu när den här tråden finns :D

Ingen NakenTomas ännu?
Haha, nej? Heter han verkligen NakenTomas?

Fått 4 mail till, ganska menlösa om jag ska vara kräsen. I stil med "Du verkar vara en trevlig tjej så ska vi lära känna varandra".

Hehehehe...... Ja det kan man undra.
Fan va kul detta med nätdejting är ändå nu när den här tråden finns :D

Ingen NakenTomas ännu?
Haha, nej? Heter han verkligen NakenTomas?

Fått 4 mail till, ganska menlösa om jag ska vara kräsen. I stil med "Du verkar vara en trevlig tjej så ska vi lära känna varandra?"

Hur tänker man när man skickar snoppbild? Tror man folk blir kåta och nyfikna av snoppbild och att man ska vilja träffa honom eller blir han själv upphetsad av att skicka det.

Haha om du bara visste :D .....en kpmpis till mig fick en massa sånabilder av en kille hon "känner" ...sen sa han att JAG också kunde få se dom om jag ville....vilken idiot !!!!

Träffade en man på en dejtingsida för några år sen, han hade samma problem med tjejer som skickade bilder på sina underliv:p

Natten har varit mycket god på Mötesplatsen.
Inte mindre än sex olika kvinnor har under vargtimmen (runt tre-fyra på morgonkvisten) besökt min profil.
Samtliga har ett mycket fördelaktigt utseende, samtliga är 31 (+/- 1) år gamla, samtliga söker stadigt sällskap i spannet 30-59 (+/- 1) år, samtliga är tobaks- och barnfria, samtliga är mellan 160-165 cm långa.

Och, ej att förglömma, samtliga talar oklanderlig svenska i brottsstycken på sin profil:
Jag söker män för relationer!Jag är en glad, positiv, romantisk kvinna!

Fast jag föredrar nog en mysig hemmakväll så man kan sitta och prata om allt mellan himmel och jord.

Du får gärna säga vad du tycker och vara rak, för jag vill ju veta vem du är och lyssna på vad du egentligen vill säga.

Hej Jag är en glad, positiv kvinna! Jag har mycket kärlek att ge!

Men min tid ä dyrbar, jag lever ett aktivt liv och har helt enkelt inte tid att slösa sjukt mycket tid på internet.

Finner jag ditt mejl intressant, så läser jag din presentation, så se till att ha fyllt i allt och beskrivit dig själv så väl som möjligt.

Ja, det är alltså sex fullständiga och avslutade presentationer ni nyss läst, inte ett av mig hopklippt potpurri.
Jag har precis ändrat min Facebookstatus till Känner mig påpassad.

Har du råkat ut för de som skickar ett meddelande som är skrivet på lite halvtaskig svenska som föreslår att man ska skicka meddelande till någon skum mejladress eftersom de inte har tid att hänga på dejtingsajter? :)

Jag verkar ha fått ett par fluktare efter mig, så fort jag ändrar något på min profil så är det en 60-åring och en 49-åring från helt andra delar av landet som besöker min profil. Jag söker upp till 44 år, de kanske hoppas att jag ska ha ändrat sökintervall sedan de kollade sist. :)

De senaste 7 meddelanden jag fått från 7 olika killar:
"Gokväll"

"Hej har du lust att höra av dig"

"zon" tott undrar vad han menar med det??

"Hej :)"

"fin du är"

"hej ;-)"

"hej på dig"

Not interested!!

De senaste 7 meddelanden jag fått från 7 olika killar:
"Gokväll"

"Hej har du lust att höra av dig"

"zon" tott undrar vad han menar med det??

"Hej :)"

"fin du är"

"hej ;-)"

"hej på dig"

Not interested!!

Not interested!! känns ju ganska meningslöst såvida du inte hade tittat på hans profil strax innan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 159
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka