Ny familjebil?

Ah, det stämmer.
Som tre, eventuellt fyra, personers familj tycker jag nog att din bil är för stor 😊
VW touran är perfekt för en familj på fyra. Hade jag haft tre barn hade jag velat ha en sharan. Touranen är rymlig och trevlig att köra, utan att kännas stor. Man sitter väldigt bra i den, både som förare och passagerare. Att det finns extra säten att tillgå är perfekt när t.ex barnen har med kompisar.
 
VW touran är perfekt för en familj på fyra. Hade jag haft tre barn hade jag velat ha en sharan. Touranen är rymlig och trevlig att köra, utan att kännas stor. Man sitter väldigt bra i den, både som förare och passagerare. Att det finns extra säten att tillgå är perfekt när t.ex barnen har med kompisar.
Ja det är din uppfattning. Min är att den är för stor.
 
Säger också V60 (laddhybri). vår har aldrig krånglat, och tar lätt större hund (med hundbur), barnvagn och packning.
 
Tack för alla svar hörni. Ska kika på de tips ni gett. Flera som skrivit om V60, och känner igen att nog hört andra prata om den förut också.

Trist att höra om någons erfarenhet om att Toyota "gått ner sig", men jag hade hört lite rykten om det också.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, Under 1 års tid har jag gått runt och ständigt funderat över vad jag ska göra med mitt liv (kortsiktigt), flytta, plugga, jobba...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: starcraft
·
Hästvård Osäker på var den här tråden egentligen ska vara.. Provar här eftersom det gäller sedering och i grunden igångsättning efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 169
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 981
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 285
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp