Stinaelin

Trådstartare
Hej!

Jag har fått en ny Iphone i mitt nya jobb, och ska föra över "allt" från min gamla Iphone till den nya.

Hur gör man? Var börjar jag?

Synka den gamla med Itunes och sedan skapa en säkerhetskopia som jag för över till den nya?

Det jag vill föra över är:
Apparna
Kalendern
Mailinställningarna

Bilderna tänkte jag bara tanka över till min dator.

Är det någon som har några bra tips är jag oerhört tacksam! :)

Sv: Ny Iphone

Jag synkade bara först den gamla med Itunes för att ha allt färskt. Sedan pluggade jag i den nya och synkade den också.

Mailinställningarna fick jag dock göra manuellt i den nya iphonen. (Möjligt att även de går att överföra via Itunes, tänkte inte på att titta efter det. Annars är det bara att lägga upp nya konton.

Jag hade sedan tidigare allt synkat med Google och det var bara att hämta hem.
Men exakt hur man gör vet jag inte, killen i affären fixade allt åt mig när jag köpte den.

Anslut din gamla iPhone till iTunes, välj "Säkerhetskopier". Anslut sedan din nya lur och välj "Återställ från säkerhetskopia". Voilà! Den nya luren ser nu ut som den gamla!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 837
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: sthu
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka