Jag är i behov av att byta ut min Iphone 5S som börjat leva ett eget nyckfullt liv på senaste. Sneglar på IphoneXS, även om jag tycker den är orimligt dyr, och grubblar på lagringskapacitet - vad ska man satsa på? Eller ska jag gå på någon av de äldre modellerna, och i så fall vilken? Jag vardagsanvänder telefonen och tar bilder, hellre än bra :D
 
Jag köpte XR när den precis hade släppts, är mkt nöjd! Batteriet är så mycket bättre än på ngn iPhone jag haft tidigare. Laddar i snitt varannan dag och använder telefonen mycket.

Jag ville egentligen ha XS pga att den är mindre. Men kvinnan som hjälpte mig i Apple butiken tyckte att XR som är lite billigare var mer prisvärd. Enda stora skillnaden är storleken och kameran som många redan nämnt. Men kameran på XR är mkt bättre än vad jag var van vid på 6s tex. Så jag är nu i efterhand mycket nöjd med mitt val :)
 
Jag är i behov av att byta ut min Iphone 5S som börjat leva ett eget nyckfullt liv på senaste. Sneglar på IphoneXS, även om jag tycker den är orimligt dyr, och grubblar på lagringskapacitet - vad ska man satsa på? Eller ska jag gå på någon av de äldre modellerna, och i så fall vilken? Jag vardagsanvänder telefonen och tar bilder, hellre än bra :D

Jag har en 7+ som jag just slagit sonder skarmen pa sa nu ar det dags att byta. Jag funderade pa samma som dig, racker en 64GB? Nar jag kopte min 7+ for 4-5 ar sedan valde jag en 128 GB da det ju var vad man gjorde for att fa plats. Numera kor jag allt i iCloud och har inte deleted en enda bild (tar MANGA) och bara en del videos (tar inte lika manga) fran telefonen.
Sa jag kollade pa min telefon hur mycket jag anvander ... precis under 64 GB. Om jag tar ett par timmar per ar att rensa lite i telefonen sa lar jag inte ha nagra problem. :p
 
Och i gar kvall la min gamla iphone av att ta emot eller ga med pa samtal. 🙄
De log hult nar jag kom in pa Apple store i morse, gav mig $100 i "credit" for min gamla telefon, men nar jag skulle lamna over den behovdes inte det sa de :cautious:
Jag valde att kopa en Xs Max med 256 GB for att jag var radd att den skulle bli slo och inte lata mig fota som jag vill om jag tog en 64 GB. Sedan tog jag alla forsakringar jag kunde komma pa ... jag fragade om, "Hypotetiskt, om min hund tar telefonen och tuggar pa den, galler forsakringen da?" Varpa killen undrade mycket interesserat vad jag hade for sorts hund.:laugh: Och ja, forsakringen tacker ALLT. :)

I morgon ska kameran testas! :D
 
@Hyacinth har det blivit någon ny än och i så fall vilken? :D

Min 6S har jag precis lyckats spräcka skärmen på så rätt vad det är blir det nog en ny... Tur att skattepengarna kommer nu :p
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·
Samhälle Min mamma älskar att sticka! Hon är pensionär och har mycket fritid, hon sträcker åt mig och sonen ett par raggsockor då och då. En vän...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 584
Senast: Stekspaden
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hästmänniskan Nu har jag ingen aning om detta hamnade på rätt plats, men here we go. Jag har funderat över möjligheten att ha en hästskötare. Idag...
2
Svar
33
· Visningar
3 492
Senast: kossankaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp