Ny köksfläkt, vilket ska jag välja?

karamelldrottningen

Trådstartare
Jag behöver en ny köksfläkt och frågan är vilka bra finns det ute på marknaden till ett rimligt pris? Vad ska jag tänka på? Ett plus är om den är vit, men inget måste.

Tacksam för svar :)!

Sv: Ny köksfläkt, vilket ska jag välja?

något som är tänkvärt för längre personer är att välja en uppåtvinklad kåpa så man inte slår i huvudet om man lutar sig framåt elelr över spisen av någon anledning. jag är inte så läng så en som går 90grader ut från väggen är inget problem för våran del..

såhär ser en kompis föräldrars fläkt ut:
P10502570.jpg

vi har kåpa i rostfritt eftersom kyl o frys är i rostfritt och det är vi nöjda med:)

vår fläkt:
75823_460440135487_616090487_5667949_6616436_n.jpg

Sv: Ny köksfläkt, vilket ska jag välja?

ikea har haft dem i säkert 2 år;)

bara för o vara säker har jag kollat;) de finns i nutid-serien:) 5 års garanti är det med:)

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
736
Senast: sthu
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
585
Senast: mysboll
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
349
Senast: Happimess
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka