Ny kollektion på horseware

Sv: Ny kollektion på horseware

Undrar om Rambo Optimo kommer att finnas i Sverige i höst oxå.
Har sett det på utländska sidor, och det finns även en video där de visar upp det täcket på youtube.
Verkar smart med bogfriheten, men vet inte än om jag tycker det är så snyggt...

Rambo optimo finns att köpa i Sverige

*kl*
Jag såg just på en hemsida att Amigo Insulator kommit i java/red....riktigt snyggt! Vill ha till min prins vars färger är brun och beige...
:love::love::love:

*kl*

Okej. HÄnger jag med nu eller:

Rambo Orginal (nya -10), Rambo Supreme, Rambo California (utgår eller?) och Rambo Duo är samma täcke i grunden? Orginal får man köpa till hals, Supreme får man hals till, Duo får man hal och innertäcke till, eller?

Sedan är det ju lite olika tjocklekar som finns men själva täckesmodellen tänker jag på alltså :)

Jag tror inte rambo original kommer vara "samma" täcke som california för jag har inte läst nån stans att man kan komplettera dem med linerfoder, men jag kanske har fel? :p

Ah, det missade jag att kolla! Troligtvis pga mitt ointresse :o Jag kollade bara halsskärningen och spännen framme i bogen som ju ändrats :)

Tänkte mest att om man tycker ett av de täckena passar/inte passar, om man kan dra den slutsatsen som de övriga oxå eller om det är annorlunda passform på någotvis?

Hmm, bra fråga, de jag funderar på är om maggjordarna på rambo original också kommer vara skitlånga nu? :S

Haha ja men det är faktiskt ganska tråkigt att dom inte har alla tjocklekar i alla färger

KL

Någon som vet om nya varianten av rambo original kommer i lite version? När jag kollar på återförsäljares hemsidor så verkar det som att lite versionen av original bara finns i den "gamla" modellen? :crazy::cry: Jag vill ju ha den nya varianten med v-knäppning och den nya snygga gröna färgen! :bump:

Ingen ny färg på lite, däremot så är alla Rambo förbättrade även de med "gamla" färgen.

Nya katalogen finns uppe i alla fall på en e-butik.

Lite övriga nyheter
Rambo Optimo, helt nytt täcke!
Rambo Duo,ny färg
Rambo Supreme, ny färg i Heavy
Rambo Plus, ny färg i Heavy
Rambo Original, 4 olika tjocklekar olika färger.
Ny färg på Amigo stalltäcke/insulator Java/Brick red
Rambo XL utgår ersätts av Amigo XL
Rambo California utgår

Det är super att de förbättrat täckena men fruktansvärt tråkigt att lite inte finns i nya färgen, för den är såååå snygg :bump: Men man kan väl inte få allt, inte ens med HW :p

kl

Okej nu behöver jag reda ut begreppen litegrann , letar efter Rambo california det verkar dock som att det hat utgått och att Rambo orginal har kommit med 100 g foder ist ?
Det verkar även som att rambo orginal finns i en variant med orginal knäppning och i en variant med v-knäppning ? Har jag fattat det här rätt ?

Sitter för tillfället med endast ett Amigo 200 g , var och returnerade mitt amigo lite då det läckte som ett såll , (fick som svar från åf att det är inget regntäcke och jag kan inte räkna med att det ska hålla hästen torr i mer än ett par timmar, märkligt svar jag vet -de ringde to.m upp sin säljare som sa detta).

Kan ju inte änvända 200 g i detta mildvädret ,men har en häst som avskyr att bli blöt ,därav mina 100 g funderingar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 566
Senast: Edla
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 837
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla... 52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
33 399
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 997
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V