Ny kollektion på horseware

Sv: Ny kollektion på horseware

Ahh, men då kanske det blir ett brunt 200 grams...
Och så har jag sen tidigare spanat in det gråa med hals...

Ett newmarket fleece i brunt skulle också passa väldigt bra på min häst, och ett likadant ridtäcke... :)

alla som är sugna på ny HW täcken å har hyfsade äldre i storlek 155 kan ju titta hit.:idea:

Nån som vet om de nya rambo originalet kommer i ny färg även i lite-modellen? Har bara hittat medium och heavy. Visst brukar alltid lite och heavy vara samma färg och så är det en annan färg på medium-modellen?

Nu har några av nyheterna äntligen kommit ut på svenska sidor :D Det grå newmarket täcket finns också som stalltäcke 0g, 200g och skrittäcke!

Newmarket i de italienska färgerna förblir en önskedröm, eller? Det skulle vara så snyggt på min haflinger.

Har sett i dom irländska färgerna, det är ju ganska nära. Kommer dock inte ihåg vart, men på nån utländsk sida;)

Jo iofs, tänkte mest på att Italien är haflingerns ursprungsland.

Ja :love: Särskilt de gröna :d Nån som vet när originaltäckena kommer in i svenska butiker?

Ngn gång under dagen.... En del har redan kommit, men idag ska resten läggas upp på hemsidan (iaf när det gäller en återförsöljare):)

Undrar om Rambo Optimo kommer att finnas i Sverige i höst oxå.
Har sett det på utländska sidor, och det finns även en video där de visar upp det täcket på youtube.
Verkar smart med bogfriheten, men vet inte än om jag tycker det är så snyggt...

På youtube såg täcket inte lika ful ut som på bilderna jag sett förut!

Synd att de envisas med att göra så mörka täcken numera :(

Undrar om Rambo Optimo kommer att finnas i Sverige i höst oxå.
Har sett det på utländska sidor, och det finns även en video där de visar upp det täcket på youtube.
Verkar smart med bogfriheten, men vet inte än om jag tycker det är så snyggt...

Vet iallafall en stor återförsäljare i skåne (som även har e-butik) som ska få in dem i mitten av september.

Jag är sugen på ett sånt men det får vänta tills unghästen är färdigvuxen, billiga är de då inte...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 566
Senast: Edla
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 837
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla... 52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
33 399
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 997
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V