Ny konflikt kring ridhus i bostadsområde

Sv: Ny konflikt kring ridhus i bostadsområde

Jag har lite svårt för sådant här. Om man blev allergisk av att vara inärheten av hästar (eller djur öht.) skulle det väl inte finnas några hästmänniskor... :confused:

Och om någon redan är allergisk så får man ju ändå inte bygglov närmre än, hur många meter det nu var.
 
Sv: Ny konflikt kring ridhus i bostadsområde

Herregud vad fånigt!

Fy fan för svenskar ibland alltså.. E vi världens mest negativa folk eller? Så sjukt missunsamma att det finns inte..

Man blir inte allergisk av att vistas bland djur.. det har jag jävligt svårt att tänka mig.. däremot så tror jag mer på att man blir allergisk av att isoleras och INTE vistas bland djur öht!!!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En privatperson vill bygga en hästgård utanför Lillkyrka. ... Källa / Läs mer...
Svar
1
· Visningar
592
  • Artikel
Hästnyheter När takstolarna på det blivande ridhuset skulle resas så började vinden tillta. Konstruktionen värd en halv miljon föll som ett korthus...
Svar
0
· Visningar
1 033
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu får grannarna en ny chans att stoppa planerna på ett hästkrematorium i halländska Nackhälle skriver Hallands Nyheter. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hästgödsel har länge haft dåligt rykte som gödsel, men nu berättar Sveriges Radio om ny forskning som visar att hästgödsel har utmärkt...
Svar
0
· Visningar
685
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp