Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men jag använder inte pekplattan speciellt mycket, har en liten "travelmouse" som funkar bra.
Jag tyckte det var större tangenter på Acern så det passar mig som har knubbiga fingrar. Sen slipper jag lära mig ett nytt OS. Men visst är XP segt i både start och stopp.
Har haft med mig den i lastbilen de 3 sista dagarna och den är verkligen bärbar (inte släpbar som min gamla). Den går att ställa i övre delen av ratten så jag slipper t.o.m. att ha den i knäet.
Har mobilmodem via 3 och det har funkat på diverse platser i Västsverige. Bara på ett ställe har jag haft under 1Mb mottagning och där hade jag knappt mottagning på min tel heller.
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
IT & mobiler
Går i tankar att skaffa mig en ny mobil. Så jag tänkte att min gamla slänger jag i elektronik på återvinningscentralen. Men sen kom min...