Ny Licens till ponny som ska tävla som häst?

Springsteen

Trådstartare
Ja hur gör man när man ska klassa upp ponnyn till stor häst?
Någon som kan skriva utförligt hur de gjort?

Sedan en fråga till, om min ponny har ponny licens, får jag starta henne som stor häst på lokal tävling, utan att byta licens? jag är över 18 nästa år.

Tusen tack för svar :bow:

Sv: Ny Licens till ponny som ska tävla som häst?

Du löser bara licens för häst...

tävlar du enbart lokalt behövs ingen licens, men ponnyn får inte tävla som ponny det året utan stadigvarande ryttarbyte (tex. försäljning)

Sv: Ny Licens till ponny som ska tävla som häst?

Inte i dressyren väl?

TS: När jag började tävla min ponny bland stora hästar på lokal tävling ringde jag bara ridsportförbundet och meddelade detta. Jag vet inte om det hjälpte, för han ligger fortfarande kvar som ponny och ställer till det i datoriserade startlistor.. Men tävla får jag ju.
Ska du upp i regional måste du lösa hästlicens. Annars behöver du inte det.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 919
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 416
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 573
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka