ny revolutionerande pryl till häst!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BeastieBabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 823
B

BeastieBabe

jag har kommit på det, den perfekta utrustningsgrejen till hästar! något som varenda ryttare lär behöva! :banana:

men nu när jag kommit på denna fantastiska idé.. vart vänder jag mig för att kunna förverkliga den? eller iallafall kunna få äran för att ha kommit på prylen.. utan att berätta för er vad jag kommit på, jag vill juh ha min idé för mig själv ;)

Sv: ny revolutionerande pryl till häst!

tackar :bow: men jag såg för något år sedan en annons i nån gratis hästtidning, där dom sökte eter folk med idéer till nya uppfinningar inom hästeriet.. får se om jag ska orka gräva igenom några hundra kilo hästtidningar för att hitta annonsen.. ;)

jo, det är ju det jag är orolig för.. fast sedan vet jag juh inte om min idé redan finns på marknaden, men det är inget jag sett eller hört om, den finns i en annan form men inte exakt såsom jag tänker..

Att söka patent på det är bäst tycker jag.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 571
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 242
Senast: Claraclara
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V