Ny ridhjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Scaramouche
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 831
S

Scaramouche

Min gamla charles owen showhat är nästan 10 år gammal så det känns som det kan vara på plats med en ny hjälm nu när jag ska ta upp ridningen igen efter ett par års uppehåll.

Vad finns det för märken och modeller i butikerna nu? Jag har ju ingen koll alls efter så lång frånvaro. Säljs charles owen fortfarande? Har aldrig haft en så skön (och snygg) hjälm som den så jag skulle gärna fortsätta med samma modell. Varken mode eller prislapp spelar någon större roll, men vad är egentligen mode nu för tiden?

Sv: Ny ridhjälm

Ja, Charles Owen finns fortfarande.

Mode nu för tiden är GPA Speed Air och Charles Owen John Whitaker, som nu heter Wellington Classic har jag för mig.

Sök på hoogle så kommer du att hitta massa länkar till sidor där det finns bilder på påde Speed Air och Wellington Classic...

Diana

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 687
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag ska köpa en ny ridhjälm och velar mellan två st från Charles Owen. AyrBrush eller Ayr8® Leather Look. Det jag funderar på är vilket...
Svar
3
· Visningar
904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka