Bounce

Trådstartare
Jag har alltid ridit i Kie***r & är jättenöjd med det. Har två dressyrsadlar men nu har jag ju en treåring så jag har investerat i en hoppsadel. Givetvis av samma märke som dressyrsadlarna.
Köpte den på nätet så jag håller tummarna att den passar:angel:

Ni som rider unghästar i hopp/allround vad rider ni i & när har ni köpt den "slutliga" sadeln som ni tänkt ha kvar ett tag? Våra unghästar musklar ju om sig en hel del...

Tankar & funderingar om detta tack...

Sv: Ny sadel

den slutgiltiga sadeln går nog inte att köpa, speciellt inte om hästen musklar om sig eller till sig.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
576
Senast: Honey07
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: Tora
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Göra i Borlänge?

Hund, Katt, Andra Djur