Ny skrivare till kontoret

BobberiBoo

Trådstartare
Nu behöver jag Bukeoraklet!

Min skrivare har börjat dumma sig och jag orkar inte installera om drivrutinerna varannan dag för att den inte kan hitta dem på min dator längre.

Sååå jag behöver en ny :meh:

Jag har eget företag och sitter till 50% hemma och jobbar med projektet jag jobbar i så det blir en hel del utskrifter. Så jag behöver något som tål en del och inte håller på att klabba efter 150 utskrifter. Ska klara av att skriva ut, scanna och kopiera. Både A4 och A3 pappers fack krävs samt att den ska fungera utan klabb på trådlöst.

Är van vid bläckstråle och tycker att det funkar kanon men har inget emot om det är laser om den inte kostar en halv förmögenhet.

Strl spelar kanske mindre roll men det behöver kanske inte vara en sån gigant som ser ut som ett kylskåp. Den ska stå på ovanvåningen så den behöver ju vara hyfsat bärbar ändå :laugh:

Hit me med vad ni har hemma/ på kontoret.

/ Mvh -Jävligt trött på min Canon Pixma
 
Jag har slitit ut skrivare sedan 80-talet :D

Så fort det fanns, så skaffade jag laserskrivare. Hatar torra bläckpatroner och utskrifter som blir suddiga i minsta väta.

Om man håller sig till de kända märkena så finns det gott om bra och skapligt billiga laserskrivare för nån tusenlapp.
Jag är inne på min andra Brother. Den här har scanner också vilket jag uppskattar. Lätt att skanna egna saker och att kopera. Kollade och den kostar runt 1500 nu.
Bråkar aldrig och ger snygga utskrifter. Inte speciellt stor heller.
 
Jag har slitit ut skrivare sedan 80-talet :D

Så fort det fanns, så skaffade jag laserskrivare. Hatar torra bläckpatroner och utskrifter som blir suddiga i minsta väta.

Om man håller sig till de kända märkena så finns det gott om bra och skapligt billiga laserskrivare för nån tusenlapp.
Jag är inne på min andra Brother. Den här har scanner också vilket jag uppskattar. Lätt att skanna egna saker och att kopera. Kollade och den kostar runt 1500 nu.
Bråkar aldrig och ger snygga utskrifter. Inte speciellt stor heller.
Ska kolla in den. Är ju "företaget" som betalar så pengarna är inte så där jättekrisigt med. Har haft Canon hemma och en HP på jobbet. Finns även en Epson på jobbet som verkar funka bra. Jäkla röra. Skiten ska ju bara fungera 😫😤
 
Jag har slitit ut skrivare sedan 80-talet :D

Så fort det fanns, så skaffade jag laserskrivare. Hatar torra bläckpatroner och utskrifter som blir suddiga i minsta väta.

Om man håller sig till de kända märkena så finns det gott om bra och skapligt billiga laserskrivare för nån tusenlapp.
Jag är inne på min andra Brother. Den här har scanner också vilket jag uppskattar. Lätt att skanna egna saker och att kopera. Kollade och den kostar runt 1500 nu.
Bråkar aldrig och ger snygga utskrifter. Inte speciellt stor heller.

Vi hyr skrivare till ridklubben, kan kanske vara en idé kolla upp?
Jag kan pma företaget om du är intresserad
 
Ska kolla in den. Är ju "företaget" som betalar så pengarna är inte så där jättekrisigt med. Har haft Canon hemma och en HP på jobbet. Finns även en Epson på jobbet som verkar funka bra. Jäkla röra. Skiten ska ju bara fungera 😫😤
Jag säger som @cewe kolla upp hyravtal, det har vi till företaget, otroligt smidigt!
 
Mot bakgrund av att min HP 1200 laserskrivare troget har tuffat på i 17-18(!) år nu så skulle jag själv förmodligen börja titta i HP-sfären. Men egentligen tror jag att HP / Canon / Samsung / Epson är jämnbördiga som fabrikat, det är större skillnader mellan olika modellserier inom varje fabrikat.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp