Ny stad inga vänner.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Viilda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 759

Viilda

Trådstartare
Jag går i tankarna på att flytta. Min pojkvän vill att vi ska flytta ihop vilket jag också gärna vill. Men jag vet inte riktigt om jag vågar flytta till en ny stad. Just nu har vi distansförhållande och jag är där ungefär varannan vecka, så jag pendlar väldigt mycket. Går i skola här vilket jag kommer få fortsätta göra då det inte går att flytta över till annan skola. Så kommer enbart gå på sånt som är obligatoriskt och plugga resten hemma själv (har läst på distans förut utan problem). Men jag är rädd för att jag kommer att bli väldigt ensam då jag inte känner någon där alls. Jag är ganska blyg av mig, men behöver vänner och socialt umgänge för att må bra.

Samtidigt känner jag att jag knappt har några vänner här hemma kvar heller. Min absolut bästa vän gick bort i våras och jag har känt mig väldigt ensam efter det. Jag har några få andra vänner, men de är mer ytliga och hör knappt av sig utan det är jag som får höra av mig om det ska bli av att ses något. Jag känner att jag är trött på mitt liv här. Att jag skulle vilja börja om från början med ett nytt typ. Men jag känner mig ändå förvirrad och osäker på hur jag ska göra.

vet inte riktigt vad jag ville med detta, mest skriva av mig kanske..

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 810
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 288
Senast: Twihard
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka