Ny tråd om dressyrkavaj

Murray

Trådstartare
Min kavaj har blivit för liten och vi har börjat leta ny. Problemet är att jag är väldigt liten och smal. Är det någon som vet en figursyddkava som är snygg? Helst med två sprund bak.
 
Sv: Ny tråd om dressyrkavaj

pikeur diana... tror d e diana som min heter.. den e snygg den =)
fast ja e sån som tycker alla andras kavajer e mycke snyggare..
 
Sv: Ny tråd om dressyrkavaj

Den sista var väldigt snygg.
Har prövat en av Isabelle Werth (eller hur hon nu heter), som är något smalare och mer figursydd också riktigt snygg.
 
Sv: Ny tråd om dressyrkavaj

Jag köpte en Equipage igår! Grå, figursydd och med två sprund bak. Inte var den särskilt dyr heller, 555kr :D fick jag ge. Nu vet jag inte hur smal du är, men den satt jättebra på mej, som är smal med ganska långa armar. :p Om du vill kan jag fixa en bild på den sen! :)
 
Sv: Ny tråd om dressyrkavaj

Åh, va roligt, vill jättegärna se bild!
Men tror att jag har prövat en sån, såg ut som en säck potatis, men det kanske var olika modeller?
Är 160 med långa ben o väger knappt 40, ingen figur heller :angel: ;)

Hittade en bild, ser man kans typ hur jag ser? :crazy: Hoppade på studsmatta... :D
{97F0F536-28CC-4933-A62D-D105CD4F83A1}.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Ny tråd om dressyrkavaj

Jag har en Pfiff kavaj som sitter väldigt bra. är ca 157 o väger ca 40. men det är tyvärr ganska många som har såna nu har jag märkt... :( men den är fin iaf
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: Lady_S
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
469
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 050
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp