Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

haha va gulligt:love: Dom där hjälmarna är hemska. Hårda och äckliga.
Blev lite bättre med den lilla hjälmen va;) lite tungt för stackars huvudet och bära upp den stora.

aaaaa.jpg

Syskonkärlek:love::love:

*knapplån*

Några nya bilder på min lilla skrutta! :love:

19090247.jpg

19090245.jpg

19090246.jpg

Ja, han har helt fantastiskt fina ögon! Alltid lika stora, runda och glittrande! Ok, kanske inte på den sista bilden... där ser det mer ut som om de borde vara röda samt att det skulle komma rök alt. eld ur munnen på honom....

Lite färska bilder på Von Dregel här då, vi har gungat för första gången, och det blev inte sista kan jag säga - det var urkul enligt lillen!

19103831.jpg

19103833.jpg

19103832.jpg

Det där med gunga såg kul ut!
Urgulligt!

Här är Idun som busar med pappa.
aaa-1.jpg

aa-1.jpg

a-1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 419
Senast: MiniLi
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 804
Senast: julgrisen
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 670
Senast: Otherside
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 418
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka