Nya bilder på kattungarna

Sv: Nya bilder på kattungarna

Så underbara

speciellt bill och bull

allihopa va underbara!
rosekiss.gif

Klart hon är, hon är ju reserverad för dig ;)...sen får du Quine som bonus med :angel: :D

Mynta2 skrev:
Klart hon är, hon är ju reserverad för dig ;)...sen får du Quine som bonus med :angel: :D
Haha, ååå jag skulle tatt henne utan att tveka om jag bara vetat vad jag ska hålla på med det närmsta året.. Just nu lutar det nämligen åt flytta runt och krångla alt tom "inackordera" devongrabbarna hos mor å far några månader för att jag ska på tok. Så det är helt klart en dålig tid att skaffa bebis på, det i kombination med att min ena hanne äter alla djur som kommer i närheten av matte av ren avundsjuka ställer till det:crazy:

Men får du inte tag på någon som vil ha dom så får jag väl lägga om min livsstil helt enkelt:angel:

så söta :love: speciellt stripe o miss piggy.. roliga namn me :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej någon som kan hjälpa mig könsbestämma kattungar?
Svar
10
· Visningar
571
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
296
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka