JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Här kommer lite nya bilder på min 4 månaders dvärgharekorsning Alina!
Hon är en virrpanna som aldrig sitter still! Hoppar över kompostgaller gör hon (sen har hon en pappa som är svårklassad med pinnar så
)
Sv: Nya bilder på min hare
Vilken häftig kanin
så söt oxå
fin kanin
men jag måste fundera över selen, den ser ut att sitta konstigt
som att den hämmar varje rörelse frambenen tar.
Bogselen menar du
Den har jag använt på alla mina hoppkaniner och de funkar mycket bra i det. Sen blir den ju självklart sned när man försöker ta kort och hålla i kaninen samtidigt. Men stoppar rörelserna? Nä. Så länge inte kopplet blir sträckt så stoppar den inget alls.
det kanske är en sele jag aldrig sett
, har du möjlighet att ta kort på bara selen så jag får se?
Här är en bild från hemsidan
www.rabb-it.se
Tack
vilken fin sele (förutom färgen då... rosa är inte riktigt min färg
)
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Övr. Djur
Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Dagbok
Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Tack för era svar!
Vad är det som är bekymmer med dalmatinerns mentalitet? Rädsla? Aggressivitet?
RR stryker jag, det är just jakten...
kolja
11 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 120
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tävlade i nosework igår med Virrpannan. Hon gjorde det riktigt bra trots att det inte blev något diplom. Klarade tre av fyra sök galant...
Tiffany
40 minuter sedan
Svar: 1 291
Visningar: 77 957
Hund
Valp 2025
Svar: 905
Visningar: 64 939
Hund