Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
20180908_114359.jpgsjuk och grinig för att jag fick ställa in en tävling idag som jag såg fram emot. Förbannade förkylning. Hade jag bara sluppit febern så..
 
Tack :heart verkar som om jag är den enda förkylda i omgivningen som bara har feber och är bara lite täppt. Alla andra snorar och har sig i stället.
Jag hade nog hellre valt lite feber än detta snorande, känns som det är bättre det bryter ut ordentligt så det snabbt kan gå över, men men. Får hoppas vi kryar på oss snabbt i alla fall. :heart
 
Jag hade nog hellre valt lite feber än detta snorande, känns som det är bättre det bryter ut ordentligt så det snabbt kan gå över, men men. Får hoppas vi kryar på oss snabbt i alla fall. :heart
Ja ett evigt snorande med tillhörande täppa kan kvitta. Hellre feber då. Känner ganska skaplig idag redan, möjligen en begynnande huvudvärk men inget värre :banana:
 
Ja ett evigt snorande med tillhörande täppa kan kvitta. Hellre feber då. Känner ganska skaplig idag redan, möjligen en begynnande huvudvärk men inget värre :banana:
Idag kändes det bättre mest snorande och halsen kliade lite, men nu är hostan tillbaka, hoppas jag kan hosta loss massa slem så det släppet nån gång. Bra att det blivit bättre för din del, håller tummarna att min ger med sig också. :heart
 
En höstdag skulle jag bli fotograferad som dräng i rosa overall inför ”rosa oktober”. Första bilderna blev som tänkt. Sedan bad fotografen, att jag skulle backa något... Det är 43 sekunder mellan bilderna.

dyngpeter-20151018-105609.jpg

En rosa dräng - första bilden.

dyngpeter-20151018-105652.jpg

En rosa dräng - sista bilden.
 
Du gillar uniformen tror jag, eller så är du helt enkelt en stolt järnvägare. 🙂

Jag får väl också bidra med en järnvägsbild.

Visa bifogad fil 19246
Jag kör en Rc6 i tåg mot Göteborg.
Åååh, vilket nummer hade loket? Person- eller godståg? Får lite nostalgiska vibbar nu ju. :D
Vet jag hade ett block där jag skrev upp alla nummer loken hade, 1417 var en favorit, varför vet jag inte. Minns jag nästan grät lite när några målades om till svarta, saknade de gamla blå, röda och vita färgerna, även om den gamla orangea färgen är en riktig nostalgisk hit. :love:
 
Åååh, vilket nummer hade loket? Person- eller godståg? Får lite nostalgiska vibbar nu ju. :D
Vet jag hade ett block där jag skrev upp alla nummer loken hade, 1417 var en favorit, varför vet jag inte. Minns jag nästan grät lite när några målades om till svarta, saknade de gamla blå, röda och vita färgerna, även om den gamla orangea färgen är en riktig nostalgisk hit. :love:

6D710E32-322B-4923-9CF4-B8259F9EAC16.jpeg

Det var Rc6 1384 i rst 484 mot Göteborg den 5.2.2008. Vi kom bara till Kungsbacka på grund av översvämning längre fram.
 
Senast ändrad:
Visa bifogad fil 19252
Det var Rc6 1384 i rst 484 mot Göteborg den 5.2.2008. Vi kom bara till Kungsbacka på grund av översvämning längre fram.
:love::love::love:
Jag tror banne mig jag åkt bakom det loket, det är något visst med dom loken (fortfarande mina favoriter). Nästan så jag överväger på att skaffa en sådan tuta som de har, att sätta i lastbilen. :D

Minns jag älskade att sitta baklänges gärna så nära fönstret det bara gick. (bilden här under är från 2004, pendlade dagligen med tågen till skolan).
4.Jag.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 285
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 577
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 436
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp