Nya bildtrÄden

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Mot travgala đŸŸ
IMG_20190216_162203.jpg
 
TÀnkte att jag skulle fota lite söta selfies i det fina vÀdret. Blev typ blind.

bU67IZs.jpg

Lagom sliten efter lite mer Àn tvÄ mil och minimalt med rast dÄ vi höll pÄ att frysa ihjÀl nÀr vi satt still pga att man blev sÄ jÀvla svettig nÀr man gick. :laugh:
DErEqsG.jpg
 
TÀnkte att jag skulle fota lite söta selfies i det fina vÀdret. Blev typ blind.

bU67IZs.jpg

Lagom sliten efter lite mer Àn tvÄ mil och minimalt med rast dÄ vi höll pÄ att frysa ihjÀl nÀr vi satt still pga att man blev sÄ jÀvla svettig nÀr man gick. :laugh:
DErEqsG.jpg
Vad fin du Àr med frÀknarna! KÀnns du-igt pÄ nÄgot vis.
 
TÀnkte att jag skulle fota lite söta selfies i det fina vÀdret. Blev typ blind.

bU67IZs.jpg

Lagom sliten efter lite mer Àn tvÄ mil och minimalt med rast dÄ vi höll pÄ att frysa ihjÀl nÀr vi satt still pga att man blev sÄ jÀvla svettig nÀr man gick. :laugh:
DErEqsG.jpg
Jag Àlskar ocksÄ frÀknarna :love:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Jag har fÄtt "riktiga" glasögonen för första gÄngen, ett par distansglasögon och tvÄ par lÀsglasögon. Mina lÀsglasögon frÄn mataffÀren...
2
Svar
24
· Visningar
1 264
Senast: gul_zebra
·
Kropp & SjÀl Lite luddig rubrik kanske men kom inte pÄ nÄgot som riktigt passade. Det Àr Àr apropÄ trÄden om hur man klarar ett trÄkigt jobb dÀr det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 442
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gÄnger pÄ vad som pÄverkar spridning och synlighet pÄ instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 344
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom nĂ„gra Ă„r och första prio blir att nĂ€ta in en del av trĂ€dgĂ„rden. Ju större desto bĂ€ttre, men minst nĂ„gra...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp