Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså spammar ju sönder den här tråden, men har bytt hårfärg ungefär fem gånger den här veckan. :laugh:

LLjCawP.jpg
Det där var jättsnyggt på dig!
 
Äger ingen fön. Avskyr att behöva styla för att se vettig ut så jag klipper hellre av det. Om jag inte ska låta det bli långt igen.

Vill man inte styla ngt är det nog smidigast med långt hår! Svårt med korta frisyrer om du inte vill styla, om du inte kör liksom jättekort! Skulle jag duscha och självtorka mitt hår utan styling och produkter hade jag inte kunnat visa mig offentligt :rofl: Det är svårt att endast "klippa en frisyr".
 
Vill man inte styla ngt är det nog smidigast med långt hår! Svårt med korta frisyrer om du inte vill styla, om du inte kör liksom jättekort! Skulle jag duscha och självtorka mitt hår utan styling och produkter hade jag inte kunnat visa mig offentligt :rofl: Det är svårt att endast "klippa en frisyr".

Jag stylar nästan aldrig stråna, så kort hår är bäst :D
 
Jag har klarat mig utmärkt utan styling i flera år, senare året med kort hår. Det är bara nu det i är sån jobbig mittemellanlängd som blir pottfrisyr. Kommer klippa av det så fort tillfälle ges.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 497
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 404
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp