Gillar hur ditt hår ligger! Mitt är alltid så himla platt och livlöst. (och inte orkar jag göra något åt det heller)
Tack

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar hur ditt hår ligger! Mitt är alltid så himla platt och livlöst. (och inte orkar jag göra något åt det heller)
Nu blev jag hungrig ocksåTackDet är uppsatt i någon form av knut för jag blir vansinnig av hår i ansiktet samtidigt som jag inte vill klippa det kort... lite ologiskt
![]()
Här syns knuten (håret är en bit nedanför axlarna):
![]()
Men, gud vand fint med vattnet nedanför!TackDet är uppsatt i någon form av knut för jag blir vansinnig av hår i ansiktet samtidigt som jag inte vill klippa det kort... lite ologiskt
![]()
Här syns knuten (håret är en bit nedanför axlarna):
![]()
Men, gud vand fint med vattnet nedanför!![]()
Supersnygga!!
Supersnygga!!Märke?
Vill ha likadana nuPrestige!
Köpte på Åhlénsär ovan vid att dom är så stora bara!
Dina ögonVisa bifogad fil 33807
Typ 33 grader varmt idag så något svettig, blaskig och ofräsch, men har iallafall fått latja runt i poolen hela dagen!![]()
Du ser så himla sval och prydlig ut efter ett arbetspass.Precis innan man stämplar ut från ett svettigt kvällpass. Visa bifogad fil 33826
Du ser så himla sval och prydlig ut efter ett arbetspass.En annan brukar liksom vara högröd, blank i hela ansiktet och ha halva håret i en stor frissig tofs (resten har rymt) efter ett arbetspass
![]()