Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag tycker också dom är apfula....nån som vet hur mkt dom kostar Men hela det tyska laget hade ju såna (iaf på prisutdelningen) så det kommer säkert att bli em fluga...
men som nån sa, man kommer vänja sig, även om man tycker den är skitful nu...
Hittade den inte på pikeurs hemsida.. Den är väl "för" ny...
Och killarna i skolan som redan tycker ridning e töntigt, o så kommer dom me såna här hjälmar, inte konstigt att dom tycker så
Ja menar, vi hästfolk vänjer oss, men alla andra då, som inte ser dom varje dag
Sony Ericsson är nog som gillar de bäst, eftersom alla deras ryttare som jag sett hittils har sånna. Eller, hade Marcus Ehning sån eller inte?! Sen är det nån av de dära militärerna som hade sån på Falsterbo...
Jo Marcus hade sån nu i E.m..
Nu när du säger de så har ja också sett mest ericssonar som har såna
Ja de va nån italienare i Falsterbo som hade sån, precis som du säger.. Försöker komma på om jag sett nå fler...
Hm, första gången jag såg hjälmen var nog på Falsterbo. Ska sätta på videon från tävlingen från Lummen som var för några veckor sen och se om några hade sånna då.
Men annars är de bara de som jag rabblat upp som har de vad jag vet, snart kommer väl Pessoa i sån oxå? Eftersom han är Sony Ericsson-sponsrad.
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hästmänniskan
Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...