Nya läderridströvlar!

soffie

Trådstartare
Jag håller på att kolla runt efter nya dressyrridstövlar. Det är tänkt att jag bara ska använda dom nya på tävling. Alltså vill jag ha ett par riktigt fina!Det ska vara riktigt blanka, är det det lädret som kallas boxkalv? Vad har ni för stövlar?

dom här tycker jag der fina ut

Bild-886.jpg

eller dom här, gillar den höga utsidan

Bild-885.jpg

Har hört att Petrie Anky modellen inte ska vara så dyr, men vart hittar man den???Cavallo stövlarna går ju på ca 5000kr.

Hjälp mig...!

Sv: Nya läderridströvlar!

Kan varmt rekommendera Petriestövlarna! :) Jag har själv ett par Pertie Perfect och de är hur bra som helst! :love:
Kolla hos de affärerna som är anslutna till "En riktig ridsportsbutik" de har Petrie!

Sv: Nya läderridströvlar!

jag har den undre modellen du visade bild på och jag fullkomligt älskar dom, underbarare stövlar får man leta efter=)

Liknande trådar

Utrustning Då jag planerar att skaffa häst igen om några år så sitter jag o kollar på utrustning osv. Gillar att ha en färdig plan för hur saker... 2
Svar
30
· Visningar
2 534
Senast: tuaphua
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har... 2
Svar
25
· Visningar
5 139
Senast: Cilla
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 277
Senast: alazzi
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 278
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna