nya lådor till MALM byrå?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare wtf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 4 897

wtf

Trådstartare
ehm, jag och sambon har flyttat i helgen. Dessvärre råkade våran malm byrå illa ut, och två lådor blev mer eller mindre sopor.
finns det nya att få tag i?

Sv: nya lådor till MALM byrå?

har du nära till ett varuhus så åkt dit och gå till byten och återköp.. kan hända att du kan köpa extra delar där !

Har du nära till IKEA, Älmhult så var jag där igår och packade upp en uppsättning Malm-byrå, vit, för att få nya fronter till mina små-lådor överst. Så den förpackningen finns säkert att tillgå. Killen sa att det var andra för dagen, så där finns kanske två :D

Som sagt, kolla med byten och återköp!

Med lite tur kan man hitta lite oika saker på fynd avdelningen:love:
Annars kanske en ide kan vara att köpa en begagnad byrå som man hittar en billig och komplettera med.
Lite tankar mest om andra goda råd inte går att genomföra för dig.
Lycka till

tänk, vi hade turen att få köpa två kompletta lådor på byten och återköps avdelningen för ynka 100 kronor!!!
I LOVE IKEA :love:

tack som fan för tipsen :)

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: Enya
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 270
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår