Nya msn - jag vill också se andras design!

cili

Trådstartare
Alla andra kan ju se vad jag har för design, men jag ser inte deras.
Mitt är som "vanligt" med ett rosa färgschema, och jag hittar inga inställningar för att ändra på det.

Hur gör man?!

Sv: Nya msn - jag vill också se andras design!

menar du högst upp?

Dom som pratar med mig ser garanetrat kattögon i en svart bakgrund, men om du inte ser nått då du snackar med dina kompisar så kanske dom inte har nya msn eller så har dom inte ändrat sin design.. som man ändrar högst upp på själva msn "rutan" kommer fram en penna/pensel i ett hörn som man kan klicka på.

hoppas du öfrstår vad jag menar och jag förstår vad du menar :angel:

Japp, högst upp.
Jag har flera kompisar med nya msn och egen design, men jag ser ingen av dom.
Själv har jag en design som dom kan se

låter konstigt. för som det låter som så ser du inte deras för att dom inte har en design..

:confused:

Jag har kommit på hur man gör!! :bump: :D

När man har uppe ett konversationsfönster så trycker man på menygrejen uppe i hörnet, väljer verktyg och sen bockar av "använd standardscenen".

Ett användbart tips för dom som inte vill se andras bilder också ;)

Jaha, jag behövde aldrig göra så. för det syntes för mig från första början, men det är bra, kanske någon fler som har problem som kan lösa det nu också :D

fick lov att testa nu bara för att :idea:

och visst, den försvann :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
767
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka